Linos istorija

11/07/2022

1. Kokia tavo istorija, kaip rebefingas pasiekė tave? Kokia žinutė ir iš ko tave užkabino, kad vis tik ryžaisi ateiti į rebefingo sesiją? Ilgą laiką buvau visiškai pasimetusi gyvenime, viskas (visos sritys, išskyrus sveikatą) riedėjo žemyn, nors turėjau beprotiškai didelį kiekį žinių (knygos, joga, seminarai, praktikos-pradedant Silva Metodu, Human Design, dėkingumo dienoraščiais, mantrų kartojimais, baigiant astrologija ir t.t.). Pastaruosius dvejus-trejus metus intensyviai "gėriau" viską, kas man gali bent kiek padėti susivokti, kodėl taip blogai jaučiuosi, o svarbiausia - net bandant kažką keisti - viskas slysta žemyn. Tuomet jau žinojau, kad yra toks rebefingas, ir pagalvojau, kad ir šis "nepamaišys", bent pabandysiu. Tiesiog ieškojau bet ko, kas bent kiek galėtų man padėti.

2. Ar ateidamas/-a į rebefingo sesiją turėjai konkrečią problemą? Ar galėtum ją įvardinti? Konkrečios problemos neturėjau, kaip ir minėjau, viskas tuo metu riedėjo žemyn - pvz, darbe sukausi kaip voverė, tačiau kilimas, pagarba ir didesnis atlygis atitekdavo tik kitiems; visame kame (darbo paieškos, būsto nuoma, ...) susidurdavau tarsi su "siena", todėl didėjo ir pačios pyktis, nusivylimas, didžiulis apmaudas.

3. Ar buvo baisu susiruošti ateiti į pirmąją rebefingo sesiją? Kodėl? Kokios buvo mintys? Buvo visiškai nesunku, priešingai - ėjau labai gerai nusiteikusi. Mėgstu išsianalizuoti viską "apie", todėl paskaičiusi apie galimus šalutinius fizinius pojūčius, jų sau nepritaikiau, pagalvojau sau taip: "ateisiu, apsižiūrėsiu, ir išvis nelabai suprantu, kaip galima pvz verkti, man tai jau tikrai taip nebus"

4. Kokie įspūdžiai po pirmosios rebefingo sesijos? Po dešimties minučių sesijos, buvau ta, kurie nutirpo kojos, rankos, žandikaulis, ir, žinoma... ėmiau verkti ☺ Buvo begalo sunku, ir kaip šiandieną atsimenu, kokios mintys buvo, ką išgyvenau.. Supratau, kokį pyktį laikiau savyje, kad šitaip man nesiseka... Kad niekaip negaliu sukontroliuoti bent mažų dalykų savo gyvenime.. Štai iš kur tas pyktis sau, ir ašaros... Po sesijos tariau sau: "Daugiau gyvenime čia neisiu" ☺

Ir žinoma, aš jau beveik vieneri metai einu toliau. Aš supratau tokį esminį dalyką - visą tą laiką aš bandžiau save "pumpuoti" pozityviom afirmacijomis, knygomis ir seminarais apie sėkmę ir dar visokiais tokiais dalykais, kai vidus buvo "neišvalytas". Tai tas pats kas statyti naują namą ant supuvusių pamatų. Todėl nusprendžiau, kad geriau pamažu, bet suprasiu, kur slypi mano gyvenimą lydinčios situacijos, žmonės ir pan.

5. Ar patyrei po rebefingo sesijų asmeninių santykių su mylimuoju/-ąja, giminėmis, darbo kolegomis, kaimynais, draugais? Pokyčių finansinėje srityje? Pokyčių kūno transformacijų/sveikatos srityje? Didžiausias mano pokytis tas, kad išmokau priimti žmones tokius, kokie jie yra (darbe negalėdavau pakęsti t.t. asmenų, veldavausi į pamokymus ir pan.). Antra, man nebaisu ir nėra taip svarbu, ką pagalvos apie mane ar mano pomėgius kiti žmonės. Trečia, pradėjau suprasti tam tikras man skirtas pamokas. Ir svarbiausia - esu žymiai laisvesnė savo sprendimuose ir ramesnė gyvenime. Kad ir kaip jis klostytųsi.

6. Tavo papildomi pamąstymai, jei tokių turi. Namuose esu išbandžiusi (pagal tam tikrą įrašytą meditaciją) kaip kvėpavimą sujungti su fiziniu veiksmu. Pavyzdžiui, gulint, iškvėpiant mintyse kartoti "paleidžiu" ir kartu su rankomis nuo savęs (nuo savo krūtinės ar pilvo) stumti tai, ką nori paleisti. Man tai buvo irgi labai veiksminga☺ Tiesiog toks papildomas veiksmas, o naudos daug ☺

© 2017 - 2023 inspire.lt visos teisės saugomos.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started